مددجویان برای سرمای زمستان آماده شدند/ توزیع ۱۶۰۰ وسیله گرمایشی در خراسان جنوبی

سلم آبادی از توزیع یک هزار و ۶۰۰ دستگاه وسیله گرمایشی در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی در مناطق محروم و روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم آبادی» صبح امروز (۹ آذر) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: یکی از اقدامات کمیته امداد امام (ره) ایجاد بسترهای زندگی شایسته برای مددجویان است در همین راستا موضوع تأمین بخاری برای فصل سرما در دستور کار کمیته امداد استان قرار گرفت.

 

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از توزیع یک هزار  و ۶۰۰ دستگاه وسیله گرمایشی در بین مددجویان فاقد بخاری خبر داد و گفت:  از این تعداد، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری و ۱۰۰ دستگاه نیز آبگرمکن دیواری بوده‌ است.

 

 


سلم آبادی با اشاره به توزیع وسایل گرمایشی در بین مددجویان مناطق محروم و روستایی که امسال گاز کشی کرده اند، افزود: در مجموع برای تهیه این وسایل گرمایشی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل منابع کمیته امداد این استان هزینه شده است.

 

 

وی بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌تواند با کمک های خود دغدغه‌ محرومان این استان در آستانه فصل سرما را رفع کند.

 

 

گرمای مهربانی نیکوکاران در دل سرمای زمستان

«زینب رمضانی» رئیس هیت عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی نیز به خبرنگاران از برگزاری پویش گرمای مهربانی با همکاری مرکز جامع تحکیم خانواده استان و گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه در استان خبر داد و گفت: این پویش با هدف جمع و توزیع بخاری گازی و البسه گرم برای خانواده های کم برخوردار در سطح استان از یک ماه پیش شروع شده است.

 


وی افزود: تاکنون هشت دستگاه بخاری با کمک خیرین خریداری شده و بین خانوادهای کم برخوردار توزیع شده است و این طرح همچنان ادامه دارد.

 

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران عنوان کرد: مرکز رسانه یاران با تعامل و همکاری مرکز جامع تحکیم خانواده استان و گروه جهادی شهید فرهادی اقدام به بافت کلاه،شال گردن و دستکش برای دانش آموزان کم برخوردار در سطح کرده است که تاکنون ۲۰۰ عدد کلاه و شال گردن توسط بانوان نیکوکار بافته شده است.

 

رمضانی با تاکید براینکه این طرح که پایان آذرماه ادامه دارد، افزود:خیرین عزیز می توانند در خرید نخ، بخاری و لباس گرم این طرح مشارکت کنند.

 

وی در پایان یاد آور شد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۰۰۳۲ مرکز نیکوکاری رسانه یاران آماده دریافت کمک های نقدی و شماره تماس ۰۳۹۳۵۶۲۳۹۷۹ آماده کمک های غیر نقدی شما نیکوکاران می باشد.

 

 

کد خبر 998311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha