سیری در نهج‌البلاغه، عنوان کتابی است که به صورت مجازی در شهرکرد معرفی شد

طاهری گفت: در راستای اجرای شنبه های کتاب مساجد، کتاب «سیری در نهج‌البلاغه» نوشته شهید مرتضی مطهری از انتشارات صدرا به صورت مجازی توسط مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد معرفی شد.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای شنبه های کتاب مساجد، کتاب «سیری در نهج‌البلاغه» نوشته شهید مرتضی مطهری از انتشارات صدرا به صورت مجازی توسط مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: استاد مطهری کتاب شیرین نهج البلاغه را از نظر موضوعی به هفت بخش تقسیم نموده و توضیحاتی پیرامون آن داده است.

 

وی ابراز کرد: کتاب سیری در نهج البلاغه داراى یک مقدمه و هفت بخش است، استاد مطهری در مقدمه به نحوه آشنایی خود با نهج‌البلاغه و وجه تسمیه کتاب که حاکی از سیر و گردشی در این اقیانوس عظیم و بیکران معرفت و معنویت است، اشاره می‌کند.

 

طاهری گفت: نهج‌البلاغه و اندیشه‌هاى کلامى، تلقى نهج‌البلاغه از عبادت، حکومت و عدالت، ارزش دنیا از نظر قرآن و نهج‌البلاغه مهمترین موضوع‌هاى بحث شده در این کتاب است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: آنچه در این کتاب آمده مجموعه مقالات متسلسلی است که در سال های ۵۱ و ۵۲ در مجله گرامی مکتب اسلام منتشر شده است و اکنون به صورت یک کتاب در اختیار خوانندگان محترم قرار می گیرد.

 

کد خبر 998576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha