نمایندگان مجلس باید از مدرس الگو بگیرند

آرین پور گفت: نمایندگان مجلس باید از آیت الله مدرس که در خفقان ترین دوران از حقوق ملت دفاع کرد الگو بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رضا آرین پور» صبح امروز (دوشنبه 10 آذر) در گفتگو با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت فخری زاده، دانشمند هسته ای کشور اظهار کرد: روز گذشته در مجلس جو خاصی حاکم بود و همه نمایندگان ناراحت بودند و همه در تلاش هستند که بتوانند با قانون به چنین مواردی پاسخ دهند.

 

نماینده مردم شرق استان گلستان ادامه داد: در روز گذشته کلیات طرح جدیدی در این راستا با دو فوریت تصویب شد تا طرح راهبردی برای لغو تحریم ها و قدرت بازدارندگی و استفاده صلح آمیز از انررژی هسته ای داشته باشیم و دشمنان ترور دانشمندان هسته ای ما را رقم نزنند.

 

آرین پور بیان کرد: مجلس همواره در تلاش است که از حقوق مردم صیانت کند و در شرایط محاصره اقتصادی قرار داریم و با وجود کرونا عرصه اقتصادی برای مردم تنگ تر شده است.

 

وی گفت: همه نمایندگان از طرح ها و لوایح مختلف که به معیشت مردم کمک می کند حمایت می کنند و آن را با اکثریت آرا به تصویب می رسانند.

 

نماینده مردم شرق استان گلستان ضمن گرامیداشت روز مجلس بیان کرد: 10 آذر روز مجلس و شهید سید حسن مدرس است و روز مجلس بهانه ای است که از این شخصیت بزرگ درس بگیریم و بتوانیم پیرو این مردم بزرگ باشیم که در خفقان ترین دوران از حقوق ملت دفاع کرد.

 

 

 

کد خبر 998680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha