پرداخت ۷۴ میلیارد ريال مستمری به مددجویان نکایی

حسینی از پرداخت ۷۴ میلیارد ريال مستمری به مددجویان نکایی خبر داد و گفت: این مبلغ در هشت ماهه امسال به افراد تحت پوشش کمیته امداد در نکا پرداخت شد.

«رمضان حسینی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: 70 درصد جامعه هدف امداد نکا و مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان نکا از روستاییان هستند و در روستاها سکونت دارند.

 

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا افزود: با تلاش های انجام شده و حمایت های مسئولان نظام در سال های اخیر شاهد افزایش مستمری افراد تحت پوشش امداد بودیم که به خانواده های هدف پرداخت می شود.

 

وی با اشاره به افراد تحت پوشش امداد در نکا خاطر نشان کرد: 3 هزار و 671 خانوار تحت حمایت امداد نکا هستند که از این تعداد 2 هزار و 684 خانوار از کمک معیشتی برخوردارند.

 

حسینی از پرداخت 74 میلیارد ريال مستمری به مددجویان نکایی خبر داد و گفت: این مبلغ در هشت ماهه امسال به افراد تحت پوشش کمیته امداد در نکا پرداخت شد.

 

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا با اشاره به افراد تحت پوشش تبصره 14 یادآور شد: 493 خانوار در قالب تبصره 14 تحت پوشش امداد نکا هستند و از کمک های موردی بهره مند می شوند.

کد خبر 998724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha