آغاز احداث مجتمع مسکونی ویژه ایتام شهرستان جهرم

شعبان پور از آغاز ساخت یک مجتمع مسکونی ویژه ایتام شهرستان جهرم به همت خیران خبر داد.

«محمد جواد شعبان پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: خیران و نیکوکاران شهرستان جهرم همواره نشان داده اند که در کارهای خیر و عام المنفعه پیشگام بوده و در زمینه های مختلف به ایفای نقش پرداخته اند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم افزود: در این راستا خیران به جز در زمینه های کمک به نیازمندان در قالب مادی و همچنین در دیگر زمینه ها از جمله سلامت، مدرسه سازی و... در زمینه خانه دار شدن اقشار محروم و کم بضاعت جامعه نفش بسزایی را ایفا کرده اند.

 

وی با اشاره به اقدام یک نیکوکار جهرمی در اقدام برای ساخت یک مجتمع مسکونی، عنوان کرد: این فرد نیکوکار قرار است با همت و تلاش خود یک مجتمع مسکونی احداث و آن را در اختیار ایتام شهرستان جهرم قرار دهد.

 

شعبان پور از کلنگ زنی این مجتمع در روز گذشته خبر داد و گفت: با حضور مسئولان شهرستان، این مجتمع که زمین آن به رایگان در اختیار کمیته امداد قرار گرفته کلنگ زنی و مقدمات احداث آن انجام شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ شهرستان جهرم با قدردانی از همت این نیکوکار جهرمی در احداث مجتمع مسکونی ویژه ایتام، گفت: این مجتمع در قالب 6 واحد مسکونی بوده و در مدت یک سال احداث می شود.

کد خبر 998726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha