اقدامات حمایتی کانون عترت اهواز در راستای کمک‌های مومنانه

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه در راستای کمک‌های مومنانه بیش از ۶۰ بسته حمایتی میان نیازمندان توزیع شد گفت: بیش از ۲۶۰ میلیون ریال کمک هزینه راه‌اندازی کسب و کار به چهار نفر از جوانان زرگان واگذار شد.

«حجت‌الاسلام سید هاشم هاشمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در راستای کمک‌های مومنانه و تامین هزینه‌های معیشتی ویژه نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا بیش از 60 بسته حمایتی توسط کانون عترت توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت اهواز ادامه داد: در چهارمین مرحله از طرح توزیع بسته‌های حمایتی بیش از 96 کیلوگرم گوشت و بیش از 40 بسته آرد میان نیازمندان توزیع شد که این اقدام با همکاری حوزه علمیه امام مهدی (عج) انجام گرفت.

 

وی با بیان اینکه از جمله دیگر اقدامات این طرح تعمیر یک منزل سوخته بود اضافه کرد: چندی پیش منزل یکی از نیازمندان کوی زرگان به دلیل آتش سوزی آسیب جدی دید که در اقدامی با تامین بیش از 80 میلیون ریال بخش قابل توجهی از این منزل مسکونی بازسازی و قابل سکونت شد.

 

حجت‌الاسلام هاشمی از اهدای وام‌های خوداشتغالی خبر داد و تصریح کرد: بیش از 260 میلیون ریال کمک هزینه راه‌اندازی کسب و کار به چهار نفر از جوانان زرگان واگذار شد؛ اشتغالزایی از جمله مهم‌ترین اهداف این کانون فرهنگی است.

 

وی به فعالیت موسسه خیریه دارالاحسان اشاره کرد و یاد آور شد: از جمله اقدامات این موسسه خیریه که با هزینه نیکوکاران تامین می‌شود هزینه درمان بیماران نیازمند تامین و به عنوان کمک بلاعوض در اختیار آنها قرار خواهد گرفت که در ماه جاری هزینه درمان یک نفر به ارزش هفت میلیون ریال تامین شد.

 

کد خبر 998758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha