اثر محدویت های مربوط به کرونا را در هفته های آتی خواهیم دید

نمکی گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی و اجرای محدودیت ها در هفته های آتی شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر بیماران کرونایی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، سعید نمکی در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور با تسلیت شهادت دکتر فخری زاده گفت: من از زحمات شبانه روزی عزیزان به خصوص در پیک جدید کرونا تشکر می کنم که توانستیم با همت و پشتکار شما این منحنی را رو به پایین بیاوریم.

 

وزیر بهداشت با بیان اینکه هر میلی متری که از این منحنی به سمت پایین می آید، پشت عزیزان ما در مراکز بهداشتی و درمانی خم می شود، افزود: من شاهد تلاش شبانه روزی شما عزیزان هستم؛ هرچند طوفان سهمگینی بود ولی خوشبختانه در اکثر استان ها به نقطه تعادل جدید در حال برگشت هستیم. هرچند من دیروز هم درخواست کردم که مردم کاهش مرگ و میر را به پای بهتر شدن اوضاع قلمداد نکنند و به تله قدیمی عادی انگاری شرایط نیفتند.

 

وی افزود: اثرات محدودیت ها و طرح جدیدی که به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در حال اجراست را در هفته های آتی مشاهده خواهیم کرد.

 

وزیر بهداشت با بیان اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت محله محور در حال اجرا است، گفت: در این طرح هلال احمر، بسیج و سازمان های مردم نهاد همکاری دارند که این طرح با توصیه مقام معظم رهبری شروع شد و یکی از محورهای بسیار مهم این طرح آموزش است و در حیطه آموزش صدا و سیما نیز به خوبی در کنار ما بود و از روسای دانشگاه ها درخواست می کنم تا ظرفیت صدا و سیمای استانی را به کار گیرد.

 

کد خبر 998780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha