توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان از کرونا

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و حمایتی در بین آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان این استان خبر داد.

حجت الاسلام «محمد فتاحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا در استان، اظهار کرد: در این شرایط  وظیفه همه آحاد جامعه و خیرین و نیکوکاران است که به کمک و حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا بشتابند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام  در تلاش است در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا و ترویج کمک مومنانه با مشارکت بنیاد علوی و با محوریت روحانیون تبلیغی استان در فواصل زمانی مختلف، کمک های معیشتی  را در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کند.

 

وی با بیان اینکه به همین منظور تعداد ۲ هزار بسته حمایتی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان در مناطق روستایی شهرستان‌های دره‌شهر، آبدانان، سیروان، چرداول و هلیلان توزیع شده است، ابراز کرد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان نیز تعداد ۴ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع شده بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: در راستای اجرای پویش کمک های مومنانه، بیش از ۳۰۰ هیئت مذهبی، کانون فرهنگی و موسسه قرآنی با جذب و حمایت خیرین و تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی از خانواده‌های آسیب پذیر حمایت می کنند.

 

کد خبر 998954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha