اجرای ۶ مرحله طرح مواسات با همکاری بسجیان و مردم شهرستان مهریز در دوران کرونایی

زارع زاده با اشاره به اقدامات در شهرستان مهریز به منظور کمک به آسیب دیدگان گفت: ۶ مرحله طرح مواسات با همکاری بسجیان و مردم شهرستان مهریز در دوران کرونایی انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « رضا زارع زاده» امشب در نشست خبری بر خط با رسانه های استان یزد گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان مهریز نیز مانند استان اقدامات متعددی را انجام داده ایم که تشکیل جلسات متعدد و برنامه ریزی برای مقابله با این ویروس صورت گرفته است.

 

فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: مهمترین کار ما نیز نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا است که تیم های نظارت و بازرسی به صورت چهارگانه در سطح شهرستان فعال کردیم و به صورت سرزده از واحدهای مختلف بازدید می کنند.

 

وی افزود: برگزاری مراسم ها و مجالس های مختلف را در سطح شهرستان ممنوع کردیم و جلوگیری از دفن زباله های کرونایی نیز از دیگر اقدامات دیگر ما بوده است.

 

زارع زاده گفت: برگزاری پویش نذر سیب و در اختیار دادن به سالمندان و بیمارستان، پویش نذر اکسیژن با جمع آوری بیش از 2 میلیارد تومان، 6 مرحله طرح مواسات با همکاری بسیجیان، اجرای منع تردد در مناطق ییلاقی از جمله اقدامات دیگر ما بوده است.

 

وی افزود: 20 نفر از سالمندان شهرستان درگیر بیماری کرونا شدند که با همکاری تعدادی از دکترها این بیماران بهبود پیدا کردند.

کد خبر 998963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha