گلایه فرماندار اسفراین از دورهمی های شبانه

فرماندار اسفراین با گلایه از بی توجهی برخی شهروندان اسفراینی در پرهیز از برپایی دورهمی های خانوادگی گفت: افزایش ترددهای خانوادگی سبب ادامه دار شدن روند ابتلا به کرونا در اسفراین شده است .

«طاهر رستمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: برخی از شهروندان با رعایت نکردن توصیه های ستاد مقابله با کرونا و حضور در دورهمی های شبانه خانوادگی سبب ابتلا والدین، اقوام و خویشان خود به کرونا می شوند.



فرماندار اسفراین افزود: با توجه به اتمام فصل کشاورزی و کاهش فعالیت کارمندان با حداقل ظرفیت با هدف اجرای قرنطینه و در خانه ماندن شهروندان برای کاهش شمار مبتلایان اما برخی شهروندان با بی توجهی به وضعیت قرمز شهرستان در دورهمی شبانه شرکت می کنند و روند ابتلا به کرونا در شهرستان را افزایش می دهند.



رستمی با بیان اینکه روند ابتلای کرونا در اسفراین طی تعطیلات اخیر هنوز کاهشی را نداشته و باید منتظر نتیجه محدودیت ها و تعطیلات در هفته های آتی باشیم از مردم خواست با رعایت توصیه های بهداشتی و پرهیز از شرکت در دورهمی های خانوادگی و اجتماعات به قطع زنجیره انتقال کرونا و خروج شهرستان از وضعیت قرمز کمک کنند.



شهرستان اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و از یک ماهه گذشته در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است.

کد خبر 998991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha