جریمه ۳۷۰ خودرو در محدودیت‌های کرونایی استان سمنان / تردد ها در سه مرکز کنترل ترافیک کنترل می شود

سرهنگ بزرگی با اشاره به آخرین اقدامات حوزه محدودیت‌های کرونایی گفت: تا کنون ۳۷۰ خودرو در سطح استان اعمال قانون شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ «موسی بزرگی» در جلسه کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ضمن بیان اینکه با آغاز طرح جدید محدودیت‌های کرونایی از ابتدای آذر ماه جاری تاکنون تردد بیش از ۳۵ هزار خودرو کنترل شده است گفت: دو هزار خودرو که قصد ورود به شهرهای استان را داشتند عودت داده شدند.

 

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی سمنان با اشاره به اینکه تاکنون ۳۷۰ مورد نیز اعمال قانون شده‌انداظهارداشت: تردد خودروها در سه مرکز کنترل ترافیک استان سمنان، شاهرود و دامغان به صورت هوشمند کنترل می‌شود اما ساماندهی مجوز ترددها توسط دستگاه‌های مرتبط بایستی صورت گیرد.

 

وی از رعایت بیش از ۹۰ درصد مردم استان سمنان در خصوص محدودیت‌های اعلام شده خبردادوافزود: همه ترددها به واسطه دوربین و به صورت هوشمند کنترل می‌شوند.

 

بزرگی افزود: شاهرود در کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی و نیز در منع تردد شبانه، خوب عمل کرده است و می‌بایست در سایر شهرستان‌ها نیز تلاش و اهتمام جدی تری صورت گیرد.

 

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی، محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و جلسات با حداقل اعضا با رعایت فاصله و پروتکل‌های الحاقی برگزار می‌شود و همچنان این ممنوعیت‌ها استمرار دارد، گفت: اشکالات و ناهماهنگی‌هایی در حوزه تردد خودروها وجود دارد که می‌بایست پیگیری شود.

 

«حسن سعدالدین» افزود: کمبودها و امکانات مورد نیاز نیروی انتظامی استان باید احصاء و نسبت به تأمین آن اقدام شود و اگر نقطه ضعفی وجود دارد در ستاد بررسی شود.

 

کد خبر 999102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha