ضرورت مشارکت حداکثری مردم با نیروی انتظامی

جهانگیری با اشاره به اینکه همراهی مردم با نیروی انتظامی نقش مهمی در کاهش جرائم ایفا می‌کند گفت: مشارکت حداکثری مردم با نیروی انتظامی برای کیفیت بخشی به خدمات این مجموعه و تامین هرچه بیشتر امنیت پایدار ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (سه‌شنبه ۱۱ آذر) در آئین تجلیل از حافظان امنیت اندیمشک، با تجلیل از خدمات قابل توجه نیروی انتظامی در ابعاد مختلف اظهار کرد: این مجموعه همواره پشتوانه مردم و سبب آسایش و آرامش در جامعه بوده است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: امنیت و سرافرازی ایران اسلامی برآمده از تلاش‌های بی‌دریغ و رشادت حماسه‌سازان همیشه بیدار، متعهد و پرتلاشی است که خاضعانه، جان بر کف اخلاص نهاده و از این مرز و بوم حراست و محافظت می‌کنند.

 

وی اذعان کرد: کارکنان خدوم نیروی انتظامی با فداکاری خود همواره زمینه آسایش مردم، استقرار سلامت اجتماعی و امنیت را فراهم می‌سازند و این تلاش‌ها در ابعاد مختلف ملموس هستند.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در این مسیر حساس با تقدیم شهدای والامقام، فداکاری بی‌نظیر و حماسه‌های ماندگاری از خود نشان داده‌اند تصریح کرد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی نشان دهنده خلوص نیت و عملکرد مثبت این مجموعه است.

 

وی با بیان اینکه آمادگی نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت کشور مشهود است و این آمادگی و اقتدار آن همواره سبب هراس دشمن شده است عنوان کرد: کارکنان ولایی، متعهد، تلاشگر و دلسوز نیروی انتظامی در عرصه‌های بسیار حساس به خوبی نقش‌آفرینی کرده و در میادین مختلف سربلندی و عزت وصف ناشدنی خود را نشان داده‌اند.

 

فرماندار اندیمشک بیان کرد: دستاوردهای بزرگی در سایه این مجاهدت و تلاش حافظان امنیت به دست آمده و نیروی انتظامی با پاسداری از دستاوردهای اسلام و انقلاب در حال خدمت به جامعه است.

 

وی ابراز کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی، دشمن با توطئه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است اما فرزندان این مرز و بوم با نهایت هوشیاری و اعتقاد در برابر زیاده‌خواهی دشمن ایستاده‌اند و نیروی انتظامی نیز با نهایت اقتدار در برابر توطئه‌ها تمام‌قد ایستادگی می‌کند.

 

جهانگیری اضافه کرد: امنیت روانی جامعه مرهون فداکاری و اخلاص کارکنان خدوم نیروی انتظامی است و تقویت این مجموعه، تقویت آرامش عمومی را به همراه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه همراهی مردم با نیروی انتظامی نقش مهمی در کاهش جرائم ایفا می‌کند ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم با نیروی انتظامی برای کیفیت بخشی به خدمات این مجموعه و تامین هرچه بیشتر امنیت پایدار ضرورت دارد.

 

در پایان این آئین با حضور فرمانده انتظامی اندیمشک و فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران از حافظان امنیت اندیمشک با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود، تقدیر شد.

 

کد خبر 999146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha