شبکه آبیاری دشت های عباس، عین خوش و فکه یکی از طرح های کم نظیر کشور است

پوراحمد با بیان اینکه شبکه آبیاری دشت های عباس، عین خوش و فکه یکی از طرح های کم نظیر کشور است، گفت: این طرح هم اکنون به سرانجام رسیده است و آماده بهره برداری کشاورزان و شرکت های تعاونی منطقه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جلسه توجیهی و هماهنگی اجرایی کردن تحویل آب حجمی به شرکت‌های تعاونی آب بران،  با حضور « علی پوراحمد» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام، معاون حفاظت و بهره برداری، مدیران منابع آب شهرستان  دهلران، جهاد کشاورزی و مدیران عامل شرکت‌های تعاونی آب بران ( تولید )شبکه‌های آبیاری عین خوش و فکه در سالن جلسات جهاد کشاورزی واقع در دشت عباس برگزار گردید.

 

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام  در این  نشست، اظهار کرد: شبکه آبیاری دشت های عباس، عین خوش و فکه یکی از طرح های کم نظیر کشور است که با دستور مقام معظم رهبری در قالب طرح ۵۵۰ هزار هکتاری ایلام - خوزستان اجرا و خوشبختانه به سرانجام  رسیده است.

 

 پوراحمد تصریح کرد: حراست، حفاظت و بهره برداری از این طرح گسترده و عظیم از اهمیت به سزایی برخوردار است و لازم است که همه ذینفعان، بهره‌برداران و ذی مدخلان از جمله سازمان جهاد کشاورزی و تشکل های آب بران با شرکت آب منطقه‌ای همکاری کنند.

 

وی یادآور شد: شرکت آب منطقه ای در چارچوب قوانین و بخشنامه های  بالادستی هرگونه همکاری و مساعدت در جهت پا گرفتن تعاونی ها و افزایش تولید را به عمل خواهد آورد.

 

گفتنی است مدیران عامل تعاونی ها در این نشست صمیمانه با مدیرعامل آب منظقه ای ایلام، مشکلات  پیش رو و پیشنهادات خود را بیان کردند.

کد خبر 999166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha