خدمت به مردم و محرومیت زدایی در سایه هم افزایی بین ارگان ها و نهاد محقق می شود

ویسکرمی با تاکید بر ضرورت تقویت هم افزایی و همدلی مجموعه های انقلابی، افزود: این هم افزایی می تواند بستر خدمت به محرومیت و اقشار آسیب پذیر جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حامد ویسکرمی» امروز(11آذر) در دیدار با مسئول بسیج سازندگی استان لرستان با اشاره به نقش محوری بسیج سازندگی در محرومیت زدایی و خدمت به مردم، گفت: تعامل بسیج سازندگی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می تواند بستر تقویت خدمت به محرومان و محرومیت زدایی باشد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان لرستان افزود: نقش بسیج سازندگی ذیل نماد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در صیانت و حراست از انقلاب به واسطه خدمت رسانی، مردم یاروی و محرومیت زدایی  محوری است.

 

وی افزود: محورهای کاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه های مختلف و با رویکرد تقویت خدمت به مردم است.

 

ویسکرمی با اشاره به ظرفیت بزرگ گروه های جهادی، افزود: حمایت از این ظرفیت بزرگ بستر تقویت خدمت رسانی و محرومیت زدایی است.

 

وی با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل بین گروه های جهادی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: این همکاری می تواند بستر تقویت اجرای ماموریت های ستاد باشد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان لرستان  با تاکید بر ضروت هم افزایی بین ارگان ها و نهاد ها در راستای خدمت به محرومان و محرومیت زدایی، اظهار کرد: تقویت هم افزایی و همدلی مجموعه های انقلابی  بستر خدمت به محرومیت و اقشار آسیب پذیر جامعه است.

کد خبر 999174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha