برپایی ایستگاه «سلامت» توسط کانون «امام صادق (ع)»

صادقی از برپایی ایستگاه «سلامت» به منظور همکاری با مدافعان سلامت در کنترل شیوع بیماری کرونا خبر داد.

«محمد جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور همکاری و همیاری با کادر درمان و مدافعان سلامت در مسیر مقابله با بیماری منحوس کرونا، کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم نیز با استقرار ایستگاه «سلامت» قدمی هر چند کوچک در این زمینه بر داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: در این راستا، اعضای این کانون فرهنگی و هنری به صورت خودجوش وارد عمل شده و با ایجاد ایستگاه «سلامت» در جنب مسجد، اقدام به تذکر به افراد فاقد ماسک کردند.

 

وی بیان کرد: علاوه بر این، ضدعفونی و گندزدایی خودروهای عبوری نیز از جمله برنامه های بچه های مسجد با راه اندازی ایستگاه «سلامت» بود که در این زمینه نیز خدماتی به مردم ارائه شد.

 

صادقی همچنین با اشاره به اینکه توصیه به استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از برنامه های ایستگاه «سلامت» بوده است، خاطرنشان کرد: اعضای کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در این ایستگاه علاوه بر توصیه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به عابران و خودروهای عبوری نیز ماسک هدیه کردند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در طول شیوع بیماری کرونا خدمات متعددی را در جلوگیری از شیوع بیماری به مردم عرضه کرده است، تصریح کرد: با فرمان مقام معظم رهبری در برگزاری رزمایش «کمک مومنانه» به منظور کمک به محرومان و آسیب دیدگان کرونا، این کانون فرهنگی و هنری نیز اقدامات حمایتی خود را در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی آغاز کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی در چند نوبت به همت خیران، نیکوکاران، اهالی مسجد و اعضای کانون انجام شده که بسته ها شامل اقلام مورد نیاز خانواده ها بوده است.

 

صادقی با تقدیر از همراهی بچه های مسجد در برنامه های کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» تداوم اجرای این برنامه ها به همت خیران و اهالی مسجد را خواستار شد.

 

کد خبر 999180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha