کاهش ۸۵ درصدی تردد خودروها در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۸ هزار خودرو از مبادی ورودی برگشت داده شده اند، گفت: از آغاز اعمال محدودیت های کرونایی در سیستان و بلوچستان، ۸۵ درصد تردد خودروهای درون شهری و برون شهری کاهش یافته است.

« احمد طاهری»  در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: پس از ابلاغ مصوبات مرحله جدید محدودیت های ترافیکی و نوع فعالیت واحدهای صنفی با توجه به وضعیت شهرها در استان، برنامه ریزی عملیاتی پلیس با همکاری دیگر دستگاه های مسئول در دستور کار قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با قدردانی از مردم و اصناف استان در اجرای محدودیت های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا، بیان داشت: تردد خودروها در شهر زاهدان از ساعت 9 شب تا 4 صبح ممنوع است و  متخلفان 200 هزار تومان جریمه خواهند شد.

 

این مقام ارشد انتظامی در استان گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان نیز همگام با شما عزیزان برابر رسالت خطیر تامین نظم و امنیت، با تمام توان و تلاش برای جلوگیری از گسترش آلودگی ویروس کرونا، کنترل تخلفات صنفی، پایش محورها و مبادی ورودی استان در حال خدمتگزاری است.

 

سردار طاهری خاطر نشان کرد: از ابتدای محدودیت های کرونایی تا کنون 570  خودرو اعمال قانون شده اند و به 16 هزار خودرو تذکر داده شده است.

کد خبر 999196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha