مخدوش کردن پلاک خودرو جرم است

شایان به رانندگان وسایل نقلیه با پلاک مخدوش در ایام محدویت های کرونایی هشدار داد و گفت: مخدوش کردن پلاک خودرو جرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محسن شایان» صبح امروز(سه شنبه 11 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جا دارد از همه کسانی که در این مدت محدودیت ها، پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند قدردانی کنم، خوشبختانه تاکنون مشکلی در اجرای طرح محدودیت های کرونایی مشاهده نشد و امیدوارم رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان استمرار یابد تا شاهد ریشه کنی ویروس منحوس کرونا باشیم.

 

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گلستان ادامه داد: برخی از افراد به اقتضای شغل خود مجبور به تردد در معابر و اماکن عمومی هستند که به این افراد توصیه می کنم در خلوت بودن معابر از سرعت غیرمجاز و رانندگی ناایمن پرهیز کنند.

 

وی بیان کرد: برای کاهش تصادفات باید نگرش خود را نسبت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تغییر دهیم و در حین رانندگی در همه شرایط خود را ملزم به رعایت قوانین بدانیم.

 

شایان گفت: برخی از افراد در ایام محدودیت های کرونایی پلاک های خودروی خود را مخدوش می کنند که این اقدام جرم است و از سویی دیگر این کار زیبنده نیست.

 

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: ترددها از ساعت ۲۱ الی چهار صبح در شهرهای قرمز ممنوع خواهد بود، در واقع اگر کسی در این ساعت از شبانه روز به واسطه شغل و یا حرفه خود مجبور به تردد است باید لیست پلاک های خود را از طریق سازمان مربوطه به فرمانداری ها اعلام کند تا مجوز لازم برای تردد آنها صادر شود.

 

کد خبر 999218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha