جلب رضایت امام زمان(عج)، ما را از اضطراب‌ها رها می‌کند

حجت‌الاسلام میرصادقی تاکید کرد: وقتی می‌دانیم امام زمان(عج) از ما راضی هستند دیگر نباید اضطراب و تشویش داشته باشیم، رضایت حضرت(ع) برای ما کافی است.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «سیدجواد میرصادقی» با بیان اینکه یکی از ابزارهای کنترل در همه عرصه های تشویق و تنبیه است، اظهار کرد: اگر کسی تشویق شود، انگیزه ادامه کار می یابد. اما ما اگر مورد توجه خدا و اهل بیت(ع) قرار گرفتیم دیگر نیازی به تشویق و خوشایند دیگران نداریم. وقتی می دانیم امام زمان(عج) از ما راضی هستند دیگر نباید اضطراب و تشویش داشته باشیم.

 

این کارشناس مهدوی ادامه داد: شخصیتی همعصر امام رضا(ع) به نام یونس بن عبدالرحمن بود که حضرت(ع) درباره اش فرمودند:یونس بن عبدالرحمن در زمان ما همچون سلمان فارسی در زمان رسول خدا(ص) است. یعنی وی برای اهل بیت(ع) بسیار ارزشمند بود، چنان که سلمان با اینکه ایرانی بود مدال قرار گرفتن در زمره اهل بیت(ع) قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: یونس بن عبدالرحمن 30 جلد کتاب دارد، امام جواد(ع) وقتی یکی از کتاب های او را تورق می کردند برای هر ورق فرمودند: خدا یونس را رحمت کند اما متاسفانه وی در دیار خود غریب بود. روزی اهل خراسان مهمان امام رضا(ع) بودند، حضرت(ع) به یونس فرمودند: به پستو برو من شما را صدا می زنم، اهل خراسان شروع کردند به بدگویی از یونس، وقتی آنها رفتند حضرت(ع) یونس را فرا خواند و یونس از شدت تالم این دشمنی ها گریست.

 

حجت الاسلام میرصادقی ابراز کرد: امام رضا(ع) به یونس فرمودند: چه کار داری مردم به تو چه می گویند وقتی امامت از تو راضی است. اگر در دستان تو در باشد و مردم دورت را بگیرند و بگویند آن در بی ارزش است با بالعکس آن را بگویند چه فرقی دارد. مهم رضایت امام(ع) است.

 

این کارشناس مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: هر کس در هر سمت و شغل اگر کاری کند که امام از او راضی باشد و رضایت امام(ع) برایش مهم باشد، کافی است.

 

گفتنی است، فایل تصویری این سخنان به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در کانال چشم به راه در پیام رسان های مجازی، بارگذاری شده است.

 

 

کد خبر 999256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha