کشته و مصدوم شدن دست کم ۱۴تن در انفجار منزل مسکونی خرم آباد

رضایی با اشاره به اینکه تاکنون پیکر دو نفر در پی انفجار منزل مسکونی خرم آباد از زیر آوار بیرون آمده است، گفت: در این حتدثه ۱۴ تن کشته و مصدوم شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « صارم رضایی» دقایقی پیش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انفجار امروز  یک منزل مسکونی  باعث کشته و مصدوم شدن دست کم ۱۴تن و ایجاد خسارت به دهها منزل مسکونی خودرو شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان با بیان اینکه  تلاش دستگاه‌های امدادی در حادثه انفجار کوی آبشار خرم آباد ادامه دارد: بیان کرد: تاکنون ۱۲ نفر به مرکز درمانی انتقال یافت و پیکر دو نفر نفر نیز از زیر آوار خارج شده است.

 

وی افزود:  تیم های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی اورژانس و نیروی انتظامی با حضور در محل حادثه در حال تلاش خود برای نجات افراد آسیب دیده است.



رضایی بیان کرد: در این حادثه تیم‌های امدادی جمعیت هلال هلال احمر، آتش نشانی اورژانس به همراه عوامل انتظامی حضور بسیار کارآمدی در حادثه داشتند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، مدیرکل مدیریت بحران رئیس سازمان آتش نشانی، شهردار خرم آباد، فرمانده انتظامی شهرستان و شماری از مسئولین محلی با حضور در محل حادثه در حال بهبود عملیات امداد و نجات هستند

 


گفتنی است، حجم انفجار و تخریب منزل مسکونی به شکلی است که کار امدادرسانی را با مشکلاتی همراه کرده است.


انفجار منزل مسکونی حدود ساعت 9و 15 دقیقه صبح امروز رخ داده است اما به گفته مسئولان،  یکی از عوامل دست و پاگیر در این حادثه حضور افراد محلی و غیر مسئول در صحنه است که مانع کار امدادرسانی شده است.

 

گرچه علت اولیه این انفجار نشت گاز اعلام شده است، اما اعلام قطعی علت انفجار مسکونی کوی آبشار خرم آباد در دست اقدام است.

کد خبر 999264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha