برنامه های «ایران قوی» در نرم افزار شاد اطلاع رسانی و تبیین می شود

بهره مندی از ظرفیت نرم افزار شاد در قالب طرح سه میم برای تقویت و تبیین برنامه های طرح ملی ایران قوی از جمله مسابقات قرآنی مدهامتان، از سوی استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی پیگیری می شود.

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: جلسه منطقه ای ستادهای استانی خراسان رضوی و خراسان جنوبی و نیز خراسان شمالی با هدف ارتقای فعالیت های کانون ها به ویژه اجرای قدرتمندانه طرح ملی ایران قوی به صورت  مجازی در هفته جاری برگزار شد.

 


وی افزود: در این نشست پیشنهاد استان خراسان شمالی مبنی بر بهره مندی از ظرفیت نرم افزار شاد و حضور فعال دانش آموزان در این فضای آموزشی برای معرفی طرح ها و برنامه های محوری کانون ها، «ایران  قوی» در سه شبستان طراحی شده و 12 رواق زیر مجموعه در سامانه بچه های مسجد و ثبت اقدامات کانون ها در این سایت مورد توجه قرار گرفت.

 


مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین ادامه داد: در این باره مقرر شد پیگیری شود تا مسابقات قرآنی مدهامتان که هم اکنون به صورت مجازی زمان ارسال آثار آن آغاز شده و تا پایان دی ماه نیز مهلت ارسال آثار در رشته های مختلف آن فراهم است در این نرم افزار و با هم افزایی طرح «پیوند مسجد مدرسه خانواده» که به اختصار «سه میم» است، اطلاع رسانی و تبیین شود.

 


شیرازیان در تکمیل این خبر اضافه کرد: پیش از این نیز کانون رأفت شهر شوقان در شهرستان جاجرم فعالیت های کانون را با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان  در نرم افزار شاد با برنامه هفتگی و راه اندازی کانال آموزشی بارگذاری  و آغاز کرده است.

 


وی همچنین به ارائه گزارش ثبت 57 مجوز الکترونیک کانون در این استان اشاره کرد و گفت: 53 مورد تایید نهایی شده است.

 

 

کد خبر 999316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha