توزیع غذاهای جشن شکرگزاری میان افراد نیازمند در مسجد «پلینفیلد» آمریکا

شرکت « Soup Kitchen» متعلق به جامعه اسلامی در «پلینفیلد» نیوجرسی در تعطیلات جشن شکرگزاری اقدام به پخش وعده های غذایی در میان ۸۰ نفر در مسجد این شهر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « tapinto»،شرکت « Soup Kitchen» متعلق به جامعه اسلامی در «پلینفیلد» نیوجرسی در روز شکرگزاری اقدام به پخش وعده های غذایی در میان 80 نفر کرد.

 

این غذاها که شامل میوه های تازه،جوجه،ماهی و سالاد بودند  در مسجد «پلینفیلد» در میان افراد نیازمند توزیع شدند.

 

اهداف این گروه شامل پخت و پز و اطعام افراد نیازمند و گرسنه، جمع آوری و اهدای لباس های فصلی و جمع آوری مواد غذایی کنسرو شده برای افراد نیازمند است.

 

وعده های غذایی و اقلام مورد نیاز برای زندگی در میان همه نیازمندان بدون توجه به دین،مذهب،نژاد،رنگ پوست یا پیشینه آنها توزیع می شود و این طور نیست که اقلام فقط به مسلمانان داده شود.

 

شرکت « Soup Kitchen» یک سازمان خیریه اسلامی است که در سال 1997 تاسیس شده است  و یکی از سازمان های وابسته به «مسجدالله» در «پلینفیلد»  است.

 

این موسسه در تعطیلات شکرگزاری اقدام به پخش غذا در میان نیازمندان کرد تا به این ترتیب علاوه بر تامین نیاز افراد گرسنه پل ارتباطی در میان مسلمانان و غیر مسلمانان ایجاد شده باشد و تصورات غلط که درباره مسلمانان در اذهان عمومی وجود دارد از بین برود.

 

روز شکرگزاری یک تعطیلی ملی در آمریکا و کانادا است و در این روز مردم به شکرانه برداشت محصولات جشنی برگزار می‌کنند.

 

 جشن‌های مشابهی هم در برخی نقاط دیگر دنیا برگزار می‌شود؛ در آمریکا روز شکرگزاری در چهارمین پنج شنبه ماه نوامبر و در کانادا در دومین دوشنبه ماه اکتبر برگزار می‌شود. جشن شکرگزاری ریشه در اعتقادات مذهبی و فرهنگی مردم دارد.

کد خبر 999329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha