نسبت به مکتب شهید سلیمانی سه ماموریت مهم و اساسی داریم

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: اگر سه محور روحیه، رویه و عملکرد سردار سلیمانی را بتوانیم به خوبی تدوین و نهادینه کنیم، قطعاً دین خود را به ایشان ادا می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی سه شنبه (11 آذر) در مراسم رونمایی و آغاز به کار طرح شهید سلیمانی با هدف قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و در رأس آن سردار شهید سلیمانی و تسلیت شهادت شهید فخری زاده گفت: در رابطه با مکتب شهید سلیمانی 3 ماموریت مهم و اساسی داریم و زمانی این 3 را انجام دهیم، مکتب را همانطور که باید؛ عملی کردیم و ثمره آن را می بینیم.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: اولین ماموریت در ترویج مکتب سلیمانی، ترویج و تدوین روحیه سردار سلیمانی است که مبتنی بر 2 محور اساسی و مهم "اندیشه و گرایش" است و هر چه بتوانیم این روحیه را ترویج دهیم، مهم است.

 

 

 

وی با بیان اینکه محور دوم "رویه" است، افزود: رویه عملکرد شخصی و اجتماعی فرد و مبتنی بر اعتقاد و انگیزه است؛ اینکه چه انگیزه ها و اعتقادی فرد را مدت مدیدی در این رویه قرار می دهد؟ و این رویه چه بود؟ و هر چه این رویه را بتوانیم با هنر، زبان شعر، داستان، فیلم و .. بیشتر به تصویر بکشانیم به ترویج مکتب کمک کردیم.

 

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در ادامه گفت: محور سوم که محور مهمی هست؛ بخش "عملکردی" است؛ اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی 40 سال سرباز اسلام بود؛ از دفاع مقدس تا امنیت جنوب شرق و تا اوج آن در جبهه پهناور و جغرافیای وسیع جبهه مقاومت که از جغرافیای کوچکی شروع کرد و این جغرافیا هر روز بزرگ و بزرگ تر شد.

 

 

 

وی ادامه داد: جایگاه حاج قاسم سلیمانی امروز در جغرافیای پهناور جهان است که در جای جای آن با عناوین و القاب مختلف رزمندگان جبهه مقاومت را می شناسند.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ادامه داد: اگر این 3 محور روحیه، رویه و عملکرد سردار سلیمانی را بتوانیم به خوبی تدوین و نهادینه کنیم، قطعاً می توانیم دین خود را به سردار سلیمانی ادا کنیم زیرا مکتب شهید سلیمانی، مکتب اسلام و امامین انقلاب است.

کد خبر 999332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha