شهادت سردار فخری زاده نشانه زبونی و ذلت دشمنان انقلاب است

حجت الاسلام جباری گفت: شهادت سردار فخری زاده حرکتی ذلیلانه و نشانه عجز، زبونی و ذلت دشمنان انقلاب اسلامی است و آن را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام «سید عربعلی جباری » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر با تسلیت شهادت دانشمند هستهای و دفاعی شهید محسن فخریزاده اظهار کرد: خبر بسیار ناگوار و اسفبار شهادت شهید سرافراز دکتر محسن فخری زاده(ره) عالم و دانشمند هستهای و دفاعی کشور قلوب مومنان و رهبری انقلاب و تمامی دانشمندان دفاعی و هسته ای و خانوادههای شهدا را جریحهدار نموده است.

 

امام جمعه بهشهر افزود:  این شهید سرافراز ، دانشمند فرزانه و نخبه که با تفکر بسیجی و ولایی خود در میدان علم و عمل درخشیده و کارنامه موفقی از اعمال شایسته را با خود دارد، یکی از چهره های مومن با اخلاص و دلسوز نظام بود.

 

وی خاطر نشان کرد: شهید فخری زاده، با همت و عزم بزرگ خود همچون سربازی وفادار و ولایی و فداکار، سرانجام سعادت مندانه به فیض شهادت نائل آمده است  و سردار فخری زاده، مصداق عاشَ سعیداً و ماتَ سعیداً می باشد.

 

حجت الاسلام جباری گفت: دشمنان و در یک کلام استکبار جهنمی بداند که ملت ما تربیت یافته مکتب سیاسی آن امامی است که فرمودند:  « بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود».

 

وی اضافه کرد: تفکر ملت بزرگ ایران استکبار ستیزی و تفکر آمادگی کامل، در مقابل توطئه های خبیثانه دشمنان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بر این اساس عشق و شهادت را در سر می پرورانند و از دشمنان بزدل و ترسوهای مکار و روبه صفت هیچ هراسی ندارند.

 

امام جمعه بهشهر یادآور شد:  در طول پیروزی انقلاب تا این زمان، دکتر شهید محسن فخری زاده، اطاعت از مقام معظم رهبری را به عنوان یک افتخار دینی و انقلابی به همراه دارد.

 

 حجت الاسلام جباری با اعلام اینکه این وعده خداوند بزرگ است که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی خوار و ذلیل و رسوا و پیروزی از آن خداوند و پیامبر و پیروان مکتب الهی است، اظهار کرد: این حرکتهای ذلیلانه نشانه عجز، زبونی و ذلت دشمنان است و محکوم است و ما به شدت آن را محکوم میکنیم، انتقام خون به ناحق ریخته را انشاالله می‌گیریم.

 

کد خبر 999420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha