توزیع ۱۵ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی از توزیع ۱۵ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: این بسته ها به نیت ۱۵ شهید در بین نیازمندان توزیع شد.

«محمدمهدی الیاسی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: مساجد، کانونی برای دستگیری از نیازمندان هستند و با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی دستگیری از نیازمندان به عنوان یک اصل مهم در دستور کار همگانی است و کانون مساجد هم از این کار خیر دور نمانده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: کانون مساجد در میدان مقابله با کرونا از ابتدای شیوع این ویروس منحوس پای کار بوده است و امروز هم با نهضت کمک مومنانه و محرومیت زدایی در خدمت مردم است.

 

وی با بیان اینکه توجه به نیازمندان و افراد نیازمند در منطقه از اهداف مهم ما در کانون شهدای گرجی محله است، خاطر نشان کرد: در زمینه مقابله با کرونا و محرومیت زدایی کانون مسجد شهدای روستای گرجی محله بهشهر عملکرد قابل توجهی داشت که این نعمت بزرگی برای پایداری روحیه ایثار و از خود گذشتگی است.

 

الیاسی از توزیع 15 بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: ارزش این بسته ها سه میلیون تومان است و به نیت 15 شهید در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد: ما در جمهوری اسلامی ایران با همکاری مردم و این کمک های مومنانه به پیرزوی رسیدیم و کمک به محرومان همچنان از وظایف مهم و اصلی ماست.

کد خبر 999423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha