لزوم بسیج امکانات استانی و حمایت خیرین در تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام نکونام بهره مندی از امکانات استانی و ظرفیت های خیرین را در تکمیل این زائرسرا لازم خواند و گفت: تاکنون کمک های خوبی از سوی خیرین استانی و برون استانی برای ساخت زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» شامگاه(سه شنبه 11 آذر) در جلسه هیئت امنای ساخت زائرسازی چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: مراحل سفت کاری این پروژه در شهر مشهد به پایان رسیده و به زودی مراحل دیگر ساخت این بنا آغاز می شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: این زائرسراها در توصیه به فرمایشات رهبر انقلاب توسط استان ها در شهر مشهد ساخته می شود تا افراد کم توان و نیازمند استان بتوانند از این محل برای اقامت چند روزه بهره مند شوند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه شهرداری مشهد نیز به همه استان ها برای ساخت زائرسرا زمین اختصاص داده است، اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری به خوبی این طرح را آغاز و پیگیری کرده و اکنون به مرحله نازک کاری رسیده است.

 

حجت الاسلام نکونام بهره مندی از امکانات استانی و ظرفیت های خیرین را در تکمیل این زائرسرا لازم خواند و تصریح کرد: تاکنون کمک های خوبی از سوی خیرین استانی و برون استانی برای ساخت زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد شده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش های مسئولان استان در رده های مختلف برای ساخت زائرسرای استان در مشهد، خاطرنشان کرد: پیگیری ها و تلاش مسئولین استان اجازه توقف در اجرای پروژه را نداد که جای قدردانی و تشکر است.

 

کد خبر 999432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha