سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه توسط حوزه علمیه خراسان اجرا شد

حجت الاسلام خانی گفت:سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با همکاری خیرین و واقفین دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان اجرا شد که در این مرحله ۱۳۰۰ بسته معیشتی توزیع گردید.

حجت الاسلام «محمد خانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با همکاری خیرین و واقفین دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان اجرا شد، افزود: در این مرحله، ۱۳۰۰ بسته معیشتی که هر کدام به طور میانگین نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان ارزش مالی داشت، بین طلاب، روحانیون و مدارس علمیه سه استان خراسان توزیع شد همچنین در دو مرحله گذشته هم ۲ هزار بسته تهیه و توریع شده است. 

 

مسئول اداره موقوفات حوزه علمیه خراسان با اشاره به ضرورت توجه به امور معیشتی حوزویان به ویژه در ایام شیوع کرونا و ایجاد وضعیت خاص زندگی اقشار مختلف از جمله طلاب و روحانیون، ابراز کرد: امیدواریم با همکاری و اهتمام خیرین و نیکوکاران، رزمایش کمک مومنانه حوزه علمیه خراسان استمرار یابد.

 

وی ابراز امیدواری کرد که بیماری کرونا به زودی به مرحله درمان و پیشگیری برسد و وضعیت معیشتی به وجود آمده ی ناشی از این بیماری، به طور کلی بهبود یابد، نیکوکاران و متدیّنین محترم جهت مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۵۴۵۰۰۵۹۹۴۵ و یا شماره کارت ۵۹۳۹-۰۴۸۵-۸۳۷۰-۵۸۵۹ به نام دفتر موقوفات حوزه علمیه خراسان، واریز کرده و عمل خیر ماندگار را به نام خود، به ثبت رسانند.

 

حجت الاسلام خانی اظهارکرد: شماره های ۰۹۱۵۸۰۷۷۸۸۰ و ۰۵۱۳۲۰۰۸۲۲۱ و کانال این دفتر در ایتا به آدرس https://eitaa.com/howzehmoghofat جهت پاسخگویی به سوالات و اطلاع رسانی فعالیت های دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان در اختیار مخاطبان قرارگرفته است.

کد خبر 999483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha