محفل انس با قرآن کریم به یاد شهید محسن فخری زاده برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت پارس آباد گفت: محفل انس با قرآن کریم به یاد شهید محسن فخری زاده با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم به یاد شهید محسن فخری زاده با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت پارس آباد تصریح کرد: این ویژه برنامه معنوی با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره این دانشمند هسته ای که توسط تروریست های رژیم صهیونیستی به طرز وحشیانه به شهادت رسید.

 

وی اظهار داشت: در پایان این مراسم با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» این جنایت خباثت آمیز رژیم صهیونیستی محکوم و بر راه شهدا تاکید شد.

 

شیرپور افزود: شهادت برای همه ما افتخار بزرگی است و این شهادت مظلومانه را محکوم خواهد کرد تا دشمنان بدانند ادامه دهنده راه شهدا نوجوانان و جوانان هستند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت بیان کرد: همچنان که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند باید آمران این جنایت بزرگ به سزای عمل خود برسند و از نهادهای مسئول خواستاریم که این جنایت را بی پاسخ نگذارند.

 

کد خبر 999523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha