اهدای برخی وسایل جهیزیه  به  نوعروسان نیازمند با کمک اعضای کانون بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: کمک به ازدواج زوج های جوان با هدف تحکیم بنیان نهاد خانواده از اهداف اهدای وسایل جهیزیه و سیسمونی به زوج های جوان نیازمند شهرستان تویسرکان است.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با همت خیران شهرستان تویسرکان و اعضای کانون فرهنگی و هنری بعثت در ماه های اخیر همزمان با شیوع بیماری «کرونا » کمک به مستمندان در طرح «مواسات و همدلی» ادامه پیدا کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بعثت مسجد النبی شهرستان تویسرکان افزود: از دیگر اموری که  در این مدت از سوی بچه های کانون فرهنگی هنری «بعثت » و در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت انجام شد، تامین برخی وسایل جهیزیه  و سیسمونی برای زوج های جوان نیازمند است.

 

وی عنوان کرد: در این مدت و در قالب برنامه های مختلف چند سری جهیزیه  و سیسمونی به گروه هدف توزیع شد که در هر برنامه به تعدادی از زوج های جوان اهدا شد.

 

خدابخشیان  با قدردانی از همت خیران و اهالی مسجد النبی شهرستان تویسرکان  در کمک و حمایت از مستمندان، تصریح کرد: این جهیزیه ها شامل  اجاق گاز، اتو، توستر ، وسایل آشپزخانه فرش و ظروف چینی است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بعثت مسجد النبی شهرستان تویسرکان افزود: همچنین کمک به ازدواج زوج های جوان با هدف تحکیم بنیان نهاد خانواده  از دیگر اهداف کانون است.

 

 

 

کد خبر 999562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha