پرداخت وام مسکن به مددجویان سرعت می یابد

حجت الاسلام عالیشاه از معرفی هزار و ۵۸۰مددجوی فاقد مسکن برای دریافت پروانه ساختمان خبر داد و گفت: تلاش داریم با مساعدت ویژه بانک ها و تحقق وام مسکن مددجویی تاپایان سال ۱۰۰۰مددجوی استان مازندران صاحب خانه شوند.

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، در خصوص ایجاد تعامل با بانک‌ها در راستای تسهیل دریافت وام مسکن توسط مددجویان نیازمند، بیان کرد: خوشختانه روز گذشته در استانداری مازندران جلسه خوبی به ریاست معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری مازندران و مسئولان و نمایندگان بانک‌ها درخصوص تسهیل دریافت وام داشتیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با اشاره با مشکلات مددجویان، بحث ضامنین و پرداخت اقساط، گفت: در این راستا بانک‌ها قول دادند ضمانت زنجیره‌ای را برای مددجویان امداد و بهزیستی پذیرا باشند، بنیاد مسکن هم قرار شد پس از صدور پروانه‌ مسکن مددجویان، به نوبت سه نفر سه نفر به بانک مسکن معرفی کند.

 

حجت الاسلام عالیشاه اظهار امیدواری کرد که با تحقق پرداخت ۵۰ میلیون تومان وام مسکن، ۳۰ میلیون تومان بلاعوض و ۲۰ میلیون تومان مساعدت خیرین و امداد به ازای هر مددجو تا پایان سال هزار واحد مسکونی محرومین در استان احداث و در اختیار جامعه هدف قرار داده شود.

 

وی تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم که بازپرداخت وام بنیاد مسکن دو سال تنفس خواهد داشت و اقساط بعد از دو سال پرداخت خواهد شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: از همه مددجویان انتظار داریم که در اسرع وقت به کمیته امداد مراجه کنند، تاکنون هزار و ۵۸۰ نفر را به بنیاد مسکن معرفی کردیم تا مدارک لازم را به ارگان‌های ذیصلاح برده و پروانه ساختمانی را دریافت کنند.

 

 وی اذعان کرد: امیدواریم در این فرصت باقیمانده هزار مسکن محرومین را بسازیم و شرمنده این خانواده‌ها نشویم از خیرین بزرگوار هم کمال تشکر را داریم.

 

کد خبر 999577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha