برگشت ۱۴۷ خودروی غیربومی از مبادی شهرستان خوسف

صادقی گفت: تاکنون ۹۲۱ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی قصد ورود به شهرستان خوسف را داشته اند که از این تعداد ۱۴۷ خودرو برگشت داده و ۶ راننده متخلف نیز جریمه شدند.

«کاظم صادقی» امروز (9 آذر) در حاشیه بازدید از مبادی ورودی شهر خوسف، به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها از اول آذر ماه همزمان با سراسر کشور با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا در شهرستان خوسف اجرایی شد.

 

فرمانده انتظامی خوسف با بیان اینکه روزانه حدود 50 دستگاه خودروی غیر بومی وارد شهرستان خوسف می شود، افزود: این خودروها با کمک مأموران ناجا کنترل شدند.

 

وی تصریح کرد: همزمان با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند تردد ها از اول آذرماه تا کنون 600 دستگاه خودرو با پلاک غیربومی در مبادی ورودی شهر خوسف اعمال قانون شدند.

 

وی ادامه داد: در این طرح به خودروهای با پلاک های غیربومی شامل معدن کار و افراد دارای مجوز کتبی و یا افراد بومی و ساکن شهرستان اجازه تردد داده شد، اما روزانه پنج تا 6 دستگاه خودرو برگشت داده می شود.

 

فرمانده انتظامی خوسف در پایان از همراهی خوب اصناف و مردم در رعایت ضوابط بهداشتی قدردانی کرد و گفت: در مجموع از اول آذرماه تا کنون در جریان اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونا و تردد ها  6 خودرو با پلاک غیر بومی در ورودی خوسف جریمه شدند.

 

 

کد خبر 999674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha