آزادشهر در وضعیت نارنجی کرونا/ استمرار نظارت و اجرای محدودیت های هوشمند کرونایی

حسینی گفت: در حال حاضر شهرستان آزادشهر در وضعیت نارنجی قرار دارد و درخواست ما از مردم این است که دورهمی ها را کمتر کنند و برگزاری این دورهمی ها باعث افزایش شیوع ویروس کرونا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید رسول حسینی» عصر امروز(چهارشنبه 12 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی بازدیدهایی که به اتفاق شورای تأمین و اعضای ستاد کرونا از سطح شهر داشتیم اصناف و مردم پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی را به خوبی رعایت کردند.

 

فرماندار آزادشهر ادامه داد: در حال حاضر شهرستان آزادشهر در وضعیت نارنجی قرار دارد و درخواست ما از مردم این است که دورهمی ها را کمتر کنند و برگزاری این دورهمی ها باعث افزایش شیوع ویروس کرونا خواهد شد.

 

حسینی یادآور شد: در حال حاضر با توجه به محدودیت های کرونایی برخی از کارکنان دولت در تعطیلات اداری و فعالیت برخی از اصناف نیز متوقف شده است و درخواست داریم که مردم همکاری کنند تا بتوانیم از این شرایط با کمترین آسیب عبور کردیم.

 

وی بابیان اینکه اصناف و خودروهایی که نسبت به رعایت پروتکل های اعلام شده در محدودیت های هوشمند مقابله و پیشگیری با کرونا اهتمام نداشتند اعمال قانون شدند و برخی از اصناف نیز پلمپ شد، تأکید کرد: تلاش ما این بوده که مباحث پیشگیری را مد نظر قرار دهیم ولی برخوردهای قانونی مثل جریمه و پلمپ نیز اتفاق افتاده است.

 

فرماندار آزادشهر تصریح کرد: از روز نخست طرح تا امروز در سه نوبت صبح، بعد از ظهر و شب نظارت را انجام می دهیم و با نظارت جدی که اتفاق می افتد تلاش ما این است که بتوانیم از سلامت مردم صیانت کنیم.

 

حسینی از مردم و بازاریان درخواست کرد؛ پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا مدت زمان محدودیت های کرونایی کوتاه تر شود و اصنافی که تعطیل شدند به فعالیت خود بازگردند.

 

کد خبر 999684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha