۳۷تیم در شهرستان آبدانان طرح شهید سلیمانی را اجرا می کنند

فرماندار شهرستان آبدانان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در طرح ملی سلامت محور شهید« قاسم سلیمانی» ۳۷تیم در شهرستان آبدانان در اجرای این طرح مشارکت دارند.

«سیروس مراد حاصلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی موسوم به غربالگری محله به محله کرونا، با محوریت مردم، هیئت امنای مساجد و پایگاه های مقاومت محلات و با مشارکت سپاه و بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، فرمانداری و دستگاه های مرتبط در سطح شهرستان اجرا می شود.

 

وی افزود: کمیته های پنج گانه آموزش همگانی، حمایت و قرنطینه خانگی، رهگیری و مراقبت، نظارت و پایش و عملیاتی محله تشکیل شده است که در اجرای طرح بهداشت و درمان، سپاه و هلال احمر با هم همکاری دارند.

 

فرماندارشهرستان آبدانان  گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح همه اعضای و دستگاه ها باید با  احساس مسئولیت کرده و پای کار باشند و اهداف مورد نظر را پیگیری کنند.

 

فرمانده قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان آبدانان افزود: در این طرح، مراقبین سلامت به در منازل مراجعه و  بسته بهداشتی  و اطلاع‌رسانی پیشگیری از کرونا به خانوارها ارائه می‌کنند و اگر در خانواده‌ای فردی مبتلا به کرونا بود یا مشکلی وجود داشت اسامی این خانواده‌ها را یادداشت  کرده و برای اعزام پزشک یا پرستار اقدام می‌شود.

 

مراد حاصلی خاطرنشان کرد: انتظار می رود که مردم شهرستان برای اجرای هرچه بهتر این طرح همکاری لازم با عوامل با اجرای این طرح ملی داشته باشند.

کد خبر 999700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha