توزیع یک تُن برنج در مسجد جامع شهرک پردیس سنندج

ماموستا میرزایی از توزیع یک تُن برنج در مسجد جامع شهرک پردیس سنندج با همکاری کانون نبی اکرم(ص) خبر داد و گفت: این میزان برنج بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

ماموستا میرزایی مدیر کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، خانواده‌های زیادی در این راستا متضرر شدند.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح کمک‌های مومنانه گام ارزشمندی در راستای کمک به خانواده‌های آسیب‌پذیر ناشی از کرونا است، افزود: براساس اجرای این طرح کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) ۲۰۰ خانوار کم درآمد و آسیب‌پذیر را در سنندج شناسایی کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: هر فصل بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین این تعداد خانواده نیازمند شناسایی شده توزیع می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) اعلام کرد: این کار زیر نظر امام جماعت و هیات امناء شهرک پردیس با همکاری کانون نبی اکرم(ص) انجام می‌شود.

 

میرزایی حمایت خیرین از نیازمندان را اقدامی پسندیده در راستای دستگیری از خانواده‌های بی‌بضاعت خواند و گفت: کمک به نیازمندان موجب ایجاد همدلی و همیاری بین مردم خواهد شد.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) سنندج یک دهه است که در این شهرستان فعالیت دارد و در طول ده سال اخیر این کانون فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی قابل توجهی به مخاطبان ارائه داده است.

کد خبر 999714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha