کارگاه آموزشی مجازی «مدرسه پاییزه حقوق کودک» در سنندج

لیلا آژیر از برگزاری کارگاه آموزشی مجازی «مدرسه پاییزه حقوق کودک» در سنندج خبر داد و گفت: این وبینار دو روز برگزار می‌شود.

لیلا آژیر مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان، از برگزاری وبینار دو روزه مدرسه پاییزه حقوق کودک، در سنندج خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه آموزشی مجازی با همکاری وزارت دادگستری، کنوانسیون حقوق کودک و یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل متحد) برگزار می‌شود.

 

وی زمان برگزاری این وبینار را روزهای ۱۹ و ۲۰ آذرماه اعلام کرد و افزود: کارگاه آموزشی یاد شده به آدرس vc.arangit.com برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مدرسه پاییزه حقوق کودک، با هدف آشنایی با قوانین جدید مصوبه ۱۳۹۹ کودکان، لوایح، مصوبات، کنوانسیون‌ها، آسیب‌های ویژه کودکان و نوجوانان و راهکارهای مقابله با این آسیب‌ها برگزار می‌شود. 

 

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان افزود: این دوره آموزشی، ویژه قضات، وکلا، روانشناسان، مشاوران، مددکاران اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه کودک و فعالین مدنی و به صورت رایگان و مجازی برگزار می‌شود. 

 

آژیر با ابراز خرسندی از استقبال بی‌نظیر و ثبت نام یک‌هزار نفر از  مخاطبان این دوره آموزشی، یادآوری کرد: در پایان دوره به کلیه شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.


وی در پایان گفت: در پایان این وبینار دو روزه ضمن برگزاری آزمون، به پنج نفر از برگزیدگان که بهترین پیشنهادات را ارائه دهند، لوح تقدیر اهداء خواهد شد.

کد خبر 999806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha