«کوثری» جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان شد

‌الیاس کوثری فرمانده سپاه لنگرود به عنوان جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» امروز(پنج‌شنبه، ۱۳ آذر) در مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه قدس گیلان اظهار کرد: نیروهای فعالی در سپاه خدمت می‌کنند که جای بسی افتخار است.



فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سرهنگ توشه یکی از نیروهای مخلص، انقلابی، پابه کار و فداکار در سپاه قدس گیلان بود گفت: این برادر بزرگوار در حوزه‌های مختلف فعالیت داشته و منشا خدمات خوبی بود.

 

عبدالله پور اذعان کرد: اخلاص و صداقت، کارها و فعالیت ها را ماندگار می‌کند.

 

وی ادامه داد: الیاس کوثری فرمانده سپاه لنگرود که به‌عنوان جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان معرفی شده است یکی از نیروهای ارزشی سپاه بوده و امید و آینده سپاه گیلان شمرده می‌شود.



«علی توشه» نیز در این نشست اظهار کرد: در گیلان نیروهای ارزشی بسیاری فعال هستند که امیدواریم این فرصت غنیمت شمرده شده و از این نیروها بهره گرفته شود.

 

رییس فرمانده بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور اظهار کرد: وحدت و هم‌دلی در حل مشکلات جامعه از مهمترین مواردی است که در راستای مسئولیت‌ها همگان بایستی بدان توجه داشته باشند.



حجت الاسلام «احسان الله محمدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این نشست با اشاره به تاثیر دعا در زندگی و فعالیت ها خاطرنشان ساخت: سلامت روح و جسم مهمترین مقوله‌های حرکت و فعالیت‌های روزمره شمرده می‌شود.

 


کد خبر 999839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha