۵۰۰ بسته گوشت مرغ در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم گفت: ۵۰۰ بسته گوشت مرغ به همت خیرین و اعضای این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

«آرمان هاشمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 500 بسته گوشت مرغ به همت خیرین و اعضای این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم تصریح کرد: این طرح در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و برای کاهش آلام اقتصادی اقشار آسیب پذیر در حاشیه شهر اردبیل صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از خانواده های آسیب پذیر یک وظیفه عمومی برای نهادهای فرهنگی و اجتماعی است که این کانون نیز برای عمل به این منویات وارد میدان عمل شده است.

 

هاشمی افزود: تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی با هدف حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و هم اکنون نیز با شناسایی این خانواده ها توانسته ایم انسجام خوبی برای حمایت از این خانواده ها را فراهم کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم خاطر نشان کرد: روحیه جهادی و حرکت های جمعی خیرخواهانه فعالان کانون های مساجد برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا همچنان ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم قدم های موثری در راه کاهش آلام این خانواده ها برداریم.

 

هاشمی اظهار داشت: البته این حرکت اجتماعی به نوعی فرهنگ سازی احسان و نیکوکاری در بین آحاد جامعه است که با محوریت مساجد صورت می گیرد.

 

کد خبر 999869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha