اقدامات هلال احمر در بحث  مبارزه با کرونا قابل تقدیر است

مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر کشور بر نقش مهم جمعیت هلال احمر در بحث مبارزه با کرونا تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «بهزاد علیزاده»، «سارا فلاحی» و «علی اکبر بسطامی» در دیدار با «کریم همتی»، رئیس جمعیت هلال احمر کشور از اقدامات هلال احمر در مبارزه با کرونا در کنار کادر درمانی کشور تقدیر کردند.

 

مجمع نمایندگان استان ایلام  با اشاره به محرومیت و مشکلات استان ایلام، بر توجه به مشکلات و کمبود های استان ایلام در حوزه های مختلف تاکید کردند و افزودند: انتظار می رود جمعیت هلال احمر برای تجهیز و کمبودهای جمعیت هلال احمر استان بیش از گذشته توجه کند.

 

مجمع نمایندگان ایلام در این دیدار اظهار کردند : استان ایلام به واسطه مشکلات ومحرومیت هایی که از گذشته با خود دارد نتوانسته در بحث توسعه یافتگی رشد کند وهمین باعث شده که مشکلات همچنان در این استان خود نمایی کند.

 

نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشتند: کمبود ست نجات، کمبود آمبولانس و عدم استقرار شعبه جمعیت هلال احمر در برخی شهرستان ها از نیازمندی های استان است که می طلبد جمعیت هلال احمر کشور در این راستا توجه داشته باشد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز در این دیدار اظهار کرد: از زمان انتشار بیماری کرونا جمعیت هلال احمر کشور تلاش کرده از ظرفیت ها و امکانات خود در بحث خدمات دهی به بیماران در کنار کادر درمان باشد.

 

«کریم همتی» یادآور شد: از مشکلات و محرومیت های استان ایلام مطلع است و قطعا برای رفع محرومیت و تخصیص امکانات مورد نیاز استان تلاش خواهد کرد.

 

 وی گفت: برای کمبود امکانات جمعیت هلال احمر در استان ایلام دو دستگاه آمبولانس، سه دستگاه قایق نجات، ست های امداد و نجات کوهستان اختصاص خواهد یافت.

 

همتی تصریح کرد: استقرار شعبه جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان به خصوص شهرستان  بدره در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 999874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha