نمازجمعه ۱۴ آذر در جهرم اقامه نمی شود

حجت الاسلام دست داده گفت: نماز جمعه ۱۴ آذرماه به علت قرمز بودن وضعیت کرونایی شهرستان جهرم اقامه نمی شود.

حجت الاسلام «زین العابدین دست داده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به اجرای محدودیت های کرونایی در جهرم اما همچنان براساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، وضعیت قرمز کرونا حاکم است.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود: این وضعیت سبب می شود تا نماز جمعه این هفته در جهرم نیز همچنان تعطیل باشد تا از هر گونه تجمع در راستای جلوگیری از شیوع بیماری خودداری شود.

 

وی با اشاره به اینکه روند تعطیلی نمازجمعه تا تغییر روند وضعیت بیماری در شهر ادامه دارد، بیان کرد: تصمیم بر اقامه نماز جمعه در هفته های آینده در گروه اعلام نظر دانشگاه علوم پزشکی و تغییر وضعیت بیماری کرونا در جهرم است.

 

حجت الاسلام دست داده با اشاره به اجرای برنامه «سخن جمعه» در جهرم گفت: این برنامه با توجه به تداوم وضعیت کرونایی در جامعه و عدم برپایی نمازجمعه به صورت مجازی انجام می شود که در راستای آن حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم به سخنرانی پرداخته و از طریق فضای مجازی منتشر می شود.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم در پایان رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم را عاملی برای کنترل شیوع بیماری کرونا عنوان کرد و از شهروندان خواست تا ضمن رعایت بیش از پیش این دستورالعمل ها در کنترل هر چه سریع تر بیماری در سطح جامعه، مدافعان سلامت و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم را یاری رسانند.

کد خبر 999877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha