پرداخت  تسهیلات اشتغالزایی به یک هزار و ۲۶۰ طرح اقتصادی لرستان

آشتاب گفت: تسهیلات اشتغال به یک هزار و ۲۶۰ طرح اقتصادی با ایحاد ۵ هزار و ۱۳۳ فرصت شغلی پرداخت شده است.

«علی آشتاب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی، افزود: با توجه به حفظ و ایجاد اشتغال پایدار، توسعه و رونق تولید و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها تسهیلات اشتغال زایی و اشتغال روستایی پرداخت می شود.

 

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی لرستان افزود: با همکاری و تعامل با دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل تاکنون مبلغ ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به تعداد یک هزار و ۲۶۰ طرح اقتصادی با ایحاد ۵ هزار و ۱۳۳ فرصت شغلی به طرحها و بنگاه های اقتصادی روستایی و عشایری پرداخت شده است.


وی ادامه داد: در راستای حفظ و تداوم حیات روستاها و رونق اشتغال روستایی دولت طرح‌های مطلوبی ارائه  شده است که پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی یکی از این طرح هاست.

 

آشتاب ادامه داد: اجرای طرح‌های پایدار اشتغال روستایی و عشایری موجب کاهش مهاجرت به شهرها، ماندگاری ساکنین روستا و درآمدزایی برای آنها، کمک به اقتصاد و معیشت خانوارهای روستایی، اشتغالزایی برای جوانان و کارجویان و حل معضل بیکاری در مناطق روستایی و عشایری خواهد شد.

 

پرداخت تسهیلات حمایتی  در استان لرستان

 

وی اظهار کرد: در راستای حمایت از اشتغال و تولید در شرایط بحرانی ناشی ازشیوع بیماری کرونا در قالب تسهیلات حمایتی از صاحبان مشاغل آسیب دیده از این بحران حمایت می شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به ارائه تسهیلات حمایتی به افراد و و واحدهای اشتغالزایی  تحت حمایت  کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: تاکنون 111میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان  تسهیلات حمایتی  با هماهنگی و همکاری این سه دستگاه  به تعداد  ۳ هزار و ۱۶ نفر پرداخت شده است.

کد خبر 999974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha