دیدار تعدادی از بسیجیان با مرکز توانبخشی معلولان آبادان

جمعی از بسیجیان پایگاه‌های بسیج شهید منزوی و شهید قبادی نیا آبادان از مرکز توانبخشی فرشتگان آبادان و مرکز تخصصی معلولان ویانا اروند بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، با توجه به فرا رسیدن روز جهانی معلولین، عصر امروز (پنج شنبه ۱۳ آذر)  جمعی از بسیجان پایگاه بسیج سردار شهید سید مجید منزوی به همراه امام جماعت و هیئت امنای مسجد مرحوم آیت الله منزوی (ره) از مرکز توانبخشی و نگهداری کودکان معلول ذهنی زیر ۱۴ سال فرشتگان آبادان بازدید و هدایایی به رسم یادبود به پرسنل این مرکز اهدا کردند.

 

در این دیدار «حجت الاسلام سید نورالدین منزوی»، ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به پرسنل این مرکز اظهار کرد: پایگاه بسیج شهید منزوی و مسجد مرحوم آیت الله منزوی (ره) آمادگی کامل برای همیاری و مشارکت با این مرکز را در بحث تامین منابع و امکانات و جمع آوری امور خیریه دارد.

 

همچنین جمعی از بسیجیان پایگاه سردار شهید حمید قبادی نیا به همراه فرمانده حوزه حضرت سید الشهداء آبادان با حضور در مرکز تخصصی فکر پروری و خلاقیت کودکان و نوجوانان شهرستان آبادان (موسسه مهر معلولین ویانا اروند) ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین به آنها هدایایی را اهدا کردند.

 

همچنین از سوی مسئول گروه جهادی امام هادی (ع) شهرستان آبادان ۱۰ عدد بخاری برقی و تعداد پنج عدد کیف مدرسه به همراه لوازمات به این موسسه اهدا شد.

 

موسسه مهر معلولین ویانا اروند از مراکز اشتغال زایی معلولین در شهرستان آبادان است.

 

در این بازدید فرمانده پایگاه سردار شهید حمید قبادی نیا و مسئول گروه جهادی امام هادی (ع) بیان کرد: با تمام وجود از این مجموعه اشتغال زایی در حد توان و امکان حمایت خواهیم کرد.

 

کد خبر 1000021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha