محدودیت ها کرونایی در شهرهای گلستان تداوم یافت/ محدودیت های هوشمند بر میزان فوتی های کرونایی  تاثیر گذار بود

حق شناس گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا محدودیت های هوشمند مقابله با کرونا به مدت یک هفته دیگر در استان گلستان تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (جمعه 14 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که ستاد ملی کرونا اعلام کرده برای اینکه از نتیجه محدودیت های هوشمند اطمینان حاصل شود مجبور هستیم محدودیت های هوشمند مقابله و پیشگیری از کرونا را به مدت یک هفته دیگر اجرا کنیم.

 

استاندار گلستان بابیان اینکه این محدودیت ها در شهرهای قرمز و نارنجی استان اعمال می شود، تاکید کرد: همچون دو هفته گذشته ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی استان ممنوع است و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

 

حق شناس یادآور شد: از مردم شریف استان برای صبوری و رعایت این پروتکل های بهداشتی و از عواملی که ناظر بر اجرا بودند تشکر می کنم، در استان همه مردم به ویژه کسبه پروتکل ها را رعایت کردند و ارزیابی همه دستگاه های اجرایی این بود که بیش از 90 درصد پروتکل هایی که در محدودیت های هوشمند در نظر گرفته شده بود در استان رعایت شده است.

 

وی تاکید کرد: همان تعداد اندکی که این پروتکل ها را رعایت نکردند شرایط استان را در وضعیت شکننده قرار داده است و نمی توانیم بیان کنیم استان از شرایط قرمز خارج شده است.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: با رعایت پروتکل ها در دو هفته گذشته تعداد عزیزانی که از دست دادیم کاهش یافته است و آمارهای سه روز گذشته نسبت  به سه روز ابتدای طرح نشان می دهد که 40 درصد میزان فوتی های کرونایی در استان کاهش یافته است.

 

حق شناس بیان کرد: از مردم درخواست داریم همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در جمعی اگر 9 نفر رعایت کنند و یک نفر رعایت نکنند زحمات همه بر باد می رود و درخواست داریم همه به حقوق دیگران احترام بگذارند.

 

کد خبر 1000098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha