«گمشده» با داستانی متفاوت از اسارت تولید می شود

«پژمان لشگری پور» از فعالان سینمای انقلاب و دفاع مقدس از ارتقای کیفی فیلمنامه بلند سینمایی «گمشده» و مشارکت بنیاد سینمایی در این پروژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، در میان موضوعات مرتبط با دفاع مقدس، مساله اسارت و آزادگان، تاکنون کمتر مورد توجه سینمای ایران قرار گرفته است. این موضوع زمانی اهمیت می یابد که بدانیم در سال های گذشته آثار متعددی خصوصا در زمینه خاطرات اسرای جنگ تحمیلی منتشر شده و از این نظر خوراک خوبی برای سینما تولید شده است.



البته در سال های اخیر چندین اثر ارزشمند سینمایی با موضوع اسارت تولید شده که از جمله آن ها می توان به فیلم  «بیست و سه» نفر اشاره کرد؛ فیلمی که بر اساس رویدادهای واقعی تولید شد و توجه مردم و منتقدان را به خود جلب کرد.  با این وجود هنوز خلا تولید اثر درباره تجربیات آزادگان در سینمای دفاع مقدس احساس می شود،


حالا اما خبر رسیده که قرار است فیلمی تازه درباره اسرای جنگ با داستانی متفاوت تولید شود. «گمشده» نام فیلمنامه ای است که پیش از این با عنوان «زاگرس گریخت» از سازمان سینمایی مجوز ساخت گرفته و در ماه های آینده فیلمبرداری می شود. «پژمان لشگری پور» از فعالان سینمای انقلاب و دفاع مقدس که تهیه کنندگی گمشده را بر عهده دارد، به تازگی از مشارکت بنیاد سینمایی فارابی در این پروژه خبر داده و اعلام کرده فیلمنامه گمشده برای ارتقای کیفی مورد بازبینی قرار می گیرد.


گفتنی است کارگردانی گمشده بر عهده «حمید زرگرنژاد» خواهد بود که پیش از این آثاری چون «برای مرجان» و «ماهورا» را ساخته است
 

کد خبر 1000219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha