هرگونه تجمع به مناسبت ۱۶آذر در صومعه‌سرا ممنوع است

حیدری با تاکید به اینکه هرگونه تجمع به مناسبت ۱۶آذر در شهرستان ممنوع است گفت: اگر تجمعات شکل گیرد، زمینه شیوع بیماری کرونا را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «محمد حیدری» صبح امروز(شنبه، 15آذر) در جلسه کمیسیون دانشجویی که در محل فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو نماد مبارزه ملت ایران با استکبار است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه دانشجویان نقش چشمگیری در پیشرفت و توسعه کشور دارند افزود: روز دانشجو یادواره و بزرگداشت سه بزرگی است که این روز را به نام‌ خود با شهادت مزین کردند.

 

وی با بیان اینکه 16 آذر نماد گویای استکبارستیزی است گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته است و موجب شده بسیاری از برنامه‌ها همایش‌ها، مناسبت‌ها متفاوت از سال گذشته برگزار شود.

 

حیدری با اشاره به اینکه به مناسبت روز دانشجو از ظرفیت فضای مجازی استفاده می‌شود تصریح کرد: امسال نمی‌توان چون سالهای گذشته مراسمات روز دانشجو را به صورت حضوری برگزار کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا با تاکید به اینکه هرگونه تجمع به مناسبت 16آذر در شهرستان ممنوع است بیان کرد: اگر تجمعات شکل گیرد، زمینه شیوع بیماری کرونا را فراهم می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان همپای ملت بزرگ ایران اسلامی خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار در گستره فضای مجازی اعلام خواهند کرد.

 

کد خبر 1000312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha