تجهیزات و نیازهای اضطراری دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان اعلام شود

زینی وند گفت: رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان باید تجهیزات مورد نیاز پزشکی و نیازهای اضطراری همه دانشگاه های علوم پزشکی را واقع گرایانه جمع بندی و به ما ارائه کند تا در این باره به صورت متمرکز تصمیم گیری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، بعداز ظهر شنبه(۱۵ آذر) در ستاداستانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه{بهبود} وضعیت ها{نارنجی و زرد} شکننده است و اگر عادی سازی کنیم و یا خودمان عادی رفتار کنیم مثل فنر دوباره به وضعیت قبل برمی گردد؛ افزود: محدودیت های هوشمند مانند قبل تداوم دارد.

 

 

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه طرح شهید سلیمانی(قطع زنجیره ویروس کرونا) باید به جد پیگیری شود و فرمانداران یا هر روز و یا چند روز یک بار گزارش آن را ارائه دهند؛ تصریح کرد: هدف گذاری این طرح باید تا پایان سال جاری محقق  شود.

 

 

 

وی با متذکر شدن این مطلب که فرمانداران در چهارچوب مصوبات ستادملی و استانی، اختیار دارند و باید ابتکار عمل داشته باشند زیرا نمی‌توانیم فراتر از مصوبات ملی داشته باشیم اما در جایی ضرورت دیدید حتماً برخورد کنید؛ گفت: سه شهر در استان وضعیت قرمز دارند اما راور در وضعیت اضطراری است که به صورت ویژه باید به آن توجه شود.

 

 

 

استاندار کرمان طرح محدودیت های تردد شبانه را طرح مؤثری دانست و با طرح تقاضای استمرار آن از جمله در شهرهای با وضعیت نارنجی گفت: فرمانداران می توانند اقتضایی عمل کنند و ما طی نامه ای به ستادملی، این درخواست را مطرح می کنیم.

 

 

 

وی  موضوع کمک های شرکت های بزرگ استان در بحران کرونا را مورد اشاره قرار داد و افزود: دفتر اجتماعی استانداری با هماهنگی بین نهادهای حمایتی و خیریه ها سعی دارد چتر کمک های مؤمنانه را فراگیر کند.

 

 

زینی وند ادامه داد: رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان باید تجهیزات مورد نیاز پزشکی و نیازهای اضطراری همه دانشگاه های علوم پزشکی را واقع گرایانه جمع بندی و به ما ارائه کند تا در این باره به صورت متمرکز تصمیم گیری و برای نیازهای ضروری از ظرفیت شرکت های بزرگ استفاده کنیم.

 

 

وی ادامه داد: همه مراکز تحت پوشش تأمین اجتماعی نیز اگر نیازی با اولویت مناطق محروم دارند اعلام کنند.

 

 

کد خبر 1000468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha