دانشجو نماد آرمان‌ خواهی، بیداری و مظهر تحولات اساسی در جامعه است

ابدالی تکلو با بیان اینکه دانشجو مظهر هوشیاری و مطالبه گری است و باید در عرصه های مختلف با کسب آگاهی و علم متناسب با شرایط روز از پویایی و اثر گذاری لازم برخوردار باشد، گفت: دانشجو نماد آرمان‌ خواهی، بیداری و مظهر تحولات اساسی در جامعه است.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت روز دانشجو با بیان اینکه دانشگاه باید نشانه حرکت رو به جلو و پیشتاز در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی باشد، در دانشگاه باید شوری جاوادنه همراه با شعوری پیوسته باشد تا در توسعه و پیشرفت ایرانی صنعتی و تجاری مددکار باشد، گفت:دانشجو نماد بیداری انسان هایی آگاه بر تاریکی های زمانه خویش و نماد همیشه در صحنه و هوشیار بودن در تمامی تحولات کشور است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه روز دانشجو مظهر استقلال‌خواهی، عزت ‌طلبی، آزادی بیان و آزادی سیاسی است، افزود: دانشجو نماد زلالی، پاکی، آرمان‌ خواهی، بیداری و مظهر تحولات اساسی در جامعه است.

 

وی اظهارکرد: دانشجو و جوان مظهر رشد، بالندگی، حق طلبی، ظلم ستیزی، استعداد و تمام کمالات است، جوانان ما از دیرباز این روحیات را داشتند و این خلاقیت، نوآوری و ابتکار همه می توانند باعث سازندگی کشور شوند.

 

ابدالی تکلو با تاکید بر اینکه مطالبه گری و روشنگری ابزار جنبش دانشجویی است، ادامه داد: دانشجو مظهر هوشیاری و مطالبه گری است و باید در عرصه های مختلف با کسب آگاهی و علم متناسب با شرایط روز از پویایی و اثر گذاری لازم برخوردار باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه دانشگاه در طول حیات خود در پیشرفت و رشد جامعه، رشد فناوری ها، رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی داشته است، گفت: دانشجوی ایرانی در طول تاریخ معاصر اثبات کرده است که بینشی عمیق نسبت به اوضاع موجود در اجتماع دارد و به موقع و پیشاپیش همگان واکنش نشان داده است.

 

وی با تاکید بر اینکه دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی ‌رسانی و مبداء تحولات کشور است، اظهارکرد: دانشجو تفکرات سیاسی و اجتماعی مختص خود را دارد و همین امر باعث تنظیم شرایط جامعه می شود، دانشجویان نماد خرد ورزی و مانایی اندیشه ‌های متعالی در وادی سترگ دینداری و بیداری هستند.

کد خبر 1000550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha