مسابقه کتابخوانی «کوفته پزی» برگزار می‌شود

مدیرعامل انتشارات به‌نشر از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «کوفته پزی» ویژه کودکان همزمان با تعطیلات کرونایی خبر داد

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی انتشارات به نشر، حسین سعیدی، مدیرعامل انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) گفت: مسابقه کتاب‌خوانی «کوفته پزی» ویژه کودکان همزمان با تعطیلات کرونایی توسط انتشارات به‌نشر با مشارکت مرکز رسانه‌ای شیرازه و شبکه‌های تلویزیونی پویا و نهال برگزار می‌شود و ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای برگزیدگان این‌مسابقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مسابقه کتاب‌خوانی «کوفته پزی» با محوریت کتاب «مسابقه کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» اثر خانم کلر ژوبرت نویسنده مسلمانِ فرانسوی‌الاصلِ ساکن ایران از ۲۰ آذر تا ۲۰ دی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند کتاب و سؤالات مسابقه را از فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی، سایر کتابفروشی‌های سراسر کشور و فضای مجازی تهیه کنند. یا برای تهیه کتاب عدد ۴ را به ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ پیامک کنند. تبلیغات و تیزرهای این‌مسابقه هم از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.

مدیرعامل به‌نشر در ادامه گفت: کتاب «مسابقه کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» قصه‌هایی تخیلی با مفاهیم قرآنی دارد. داستان‌های این مجموعه تخیلی هستند و با نام‌های «کیک امانتی»، «شلوپی»، «آش آشتی‎کنان»، «که اینطور!»، «ماجرای سیب قرمز»، «راز پاپاپا»، «تازه چه خبر» و «مسابقه کوفته‎پزی» منتشر شده‎اند. نویسنده این اثر، در آن به موضوعاتی از قبیل راستگویی و دروغگویی، دوستی، عذرخواهی، غرور و تکبر، آشتی، امانتداری و ... پرداخته است.

سعیدی گفت: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی به‌عنوان یک راهبرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در به‌نشر مطرح است و به‌هیچ‌عنوان موضوع اقتصادی و سود و فروش آثار مدنظر نیست. هفته گذشته مراسم قرعه‌کشی هشتمین پویش مطالعاتی برگزار و اسامی برگزیدگان نیز منتشر شد. پویش‌های مطالعاتی و مسابقه‌های کتابخوانی «ریحانه ۱ و ۲ و ۳» ، «در هوای انقلاب»، «مهمان امام»، «اوسنه‌ی گوهرشاد»، «دعبل و زلفا»، مسابقه کتاب‌خوانی کرامت برگرفته از کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» هم از دیگر برنامه‌هایی هستند که در این‌راستا برگزار کرده‌ایم.

کد خبر 1000662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha