عملکرد لرستان در زمینه مقابله با کرونا قابل تقدیر است

مدیر حراست وزارت بهداشت عملکرد استاندار لرستان و مجموعه کادر درمان استان را در زمینه مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر دانست و گفت: همراهی مردم مهم ترین راه کنترل و مهار بیماری کروناست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« نامدار عبدالهیان» به عنوان نماینده وزارت بهداشت و ناظر اجرای طرح سپهبد شهید سلیمانی با اشاره به اعمال نظارت بر روند اجرای این طرح در استان، اظهار داشت: کنترل و مهار بیماری کرونا نیازمند همراهی و مشارکت بیشتر مردم است.

 

مدیر حراست وزارت بهداشت با اشاره به تلاش ویژه کادر درمان برای کنترل بیماری کرونا، افزود: همزمان با ورود ویروس کرونا به کشور اقداماتی در زمینه کنترل شیوع بیماری و قطع زنجیره آن انجام شد.

 

وی تصریح کرد: امضای تفاهم نامه میان وزارت کشور، بسیج مستضعفین، هلال احمر و وزارت بهداشت از جمله اقدامات بسیار مهمی بود که در زمینه مقابله با بیماری کرونا به امضا رسید.

 

عبدالهیان اذعان داشت: قطع زنجیره انتقال، کاهش مرگ و میر ها و میزان بستری ها از اهداف مهم این تفاهم نامه بود که با هدف حمایت از مردم در مقابل کرونا اجرایی شد.

 

نماینده وزارت بهداشت و ناظر اجرای طرح شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده وزارت بهداشت با هدف تقدیر و تشکر از همه افرادی که در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی تلاش کرده‌اند به لرستان سفر کرده ام.

 

عبدالهیان با بیان اینکه عملکرد استاندار لرستان در زمینه مقابله با کرونا قابل تقدیر است، افزود: با حمایت‌های شخص استاندار لرستان از دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و بسیج در زمینه دستیابی به اهداف طرح مذکور، موفقیت های خوبی حاصل شده است.

وی گفت: به تناسب پیشرفت‌های که در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی حاصل شده منابع مالی در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

 

مدیر حراست وزارت بهداشت اظهار کرد: با در نظر گرفتن کمبود امکانات زیرساختی در استان لرستان امید آن می رود که مردم با پرهیز از عادی انگاری، کماکان نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 1001089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha