دمای هوا در اردبیل به ۱۵ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید / پدیده ابرناکی ادامه دارد

محمدی گفت: شب گذشته دمای هوا در شهر اردبیل به ۱۵ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید و سردترین شهر استان شناخته شد و شهرستان نیر و فرودگاه اردبیل با ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر در رده های بعدی هستند.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از ظهر امروز تا عصر چهارشنبه ۱۹ آذرماه جوی نسبتاً پایدار در استان حاکم خواهد شد، هر چند در طی این مدت از میزان پوشش ابرناکی در نواحی مرکزی و جنوبی استان کاسته می شود اما در نواحی شمالی استان همچنان ابرناکی ادامه خواهد یافت.

 

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: شب گذشته دمای هوا در شهر اردبیل به 15 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید و سردترین شهر استان شناخته شد و شهرستان نیر و فرودگاه اردبیل با 14 درجه سانتیگراد زیر صفر در رده های بعدی هستند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: هوای سرد زمستانی و یخبندان در شهرستان گرمی، نواحی مرکزی و جنوبی استان ادامه می یابد و لذا به هم استانی های توصیه می شود تا در مصرف حامل های انرژی به ویژه گاز صرفه جویی کنند.

 

محمدی اعلام داشت: از اواخر روز چهارشنبه تا قبل از ظهر جمعه هفته جاری جو استان مجدداً نسبتاً ناپایدار خواهد بود که بارش خفیف برف و باران در بیشتر مناطق استان انتظار می رود.

 

وی خاطر نشان کرد: بیشترین بارش برف روز گذشته نیز در شهرستان نیر با 17 سانتیمتر ثبت شد.

 

کد خبر 1001426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha