توسعه طرح های پژوهشی و مطالعاتی برای  تحقق توسعه استان ضروری است

حسن پور با اشاره به امضای تفاهم نامه همكاري علمي، پژوهشي با دانشگاه آیت‌ا... العظمی بروجردی، گفت: اجراي طرح هاي پژوهشي، مطالعاتي، توسعه اي، كاربردي، مشاوره اي در موضوعات مرتبط با نيازهاي توسعه استان لرستان از اهداف این تفاهم نامه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سمانه حسن پور» امروز درحاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همكاري علمي، پژوهشي و فناوري فی مابین سازمان مدیریت ‌و ‌برنامه‌ریزی ‌لرستان با دانشگاه آیت‌ا... العظمی بروجردی، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به منظور تقويت و توسعه همكاري هاي في مابين سازمان و دانشگاه با هدف دسترسي و بكارگيري دانش فني و فناوري روزآمد در اجراي طرح هاي پژوهشي، مطالعاتي، توسعه اي، كاربردي، مشاوره اي در موضوعات مرتبط با نيازهاي توسعه استان لرستان منعقد شده است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان افزود:  این یک همکاری مشترک و همه جانبه علمي، پژوهشي و فناوري هیات‌های علمی دانشگاه و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان در راستای رفع موانع و مشکلات فراروی توسعه استان می باشد.



وی بیان کرد: انجام طرح هاي تحقيقاتي و توسعه فناوري مورد نياز سازمان و در راستای توسعه استان با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه و کارشناسان سازمان از مهم ترین مفاد این تفاهم نامه است.

 

حسن پور افزود: ايجاد زمينه هاي مناسب جهت بهره گيري از توانمندي‏ها و خدمات علمی و پژوهشي، برگزاري نشست‏هاي علمي مشترك، انتقال تجربيات و نيازهاي سازمان (در راستای توسعه استان) به دانشگاه و بالعكس و تبادل افكار و اطلاعات و همچنین مشاوره در زمينه شناسايي و تعريف نيازهاي پژوهشي و فناوری و همكاري درايجاد فرصتهاي مطالعاتي و دوره هاي تحصيلات تكميلي، مهمترین مفاد این تفاهم نامه می‌باشد.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهارکرد: با توجه به ظرفیت های علمی سایر دانشگاه های استان، اقدامات مشابهی در این خصوص در حال انجام است که ان شاالله به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.
 

کد خبر 1001490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha