‌ اهدای ۱۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌عمومی مناطق محروم کردستان

معاون اداری مالی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان از اهدای ۱۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی مناطق کم برخودار و حوزه علمیه خواهران استان خبر داد.

فرهاد قره‌خانی معاون اداری مالی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در راستای مشارکت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در طرح اهدای کتاب برای تجهیز کتابخانه‌های مناطق کم برخوردار این اداره‌کل تعداد هشت هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرد.

 

وی با اشاره به اینکه برهمین اساس دو هزار جلد کتاب نیز به حوزه‌های علمیه خواهران کردستان اهدا شد، افزود: کتاب‌های ارسالی به کتابخانه و حوزه‌های علمیه استان با موضوعات متنوع علمی، آموزشی، ادبی، ادبیات مقاومت، فرهنگی، دینی و اجتماعی اهدا شد.

 

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را گام ارزشمندی برای افزایش سرانه مطالعه در جامعه دانست و گفت: اهدای کتاب به مناطق کم برخوردار زمینه‌ساز استفاده جوانان و نوجوانان از کتاب‌ به عنوان یک کالای فرهنگی ارزشمند خواهد بود.

 

معاون اداری مالی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: کتاب‌های اهدایی به کتابخانه‌های کم برخوردار استان به اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد تا براساس نیازسنجی مناطق محروم این کتاب‌ها اهدا شوند.

 

قره‌خانی عنوان کرد: این اداره‌کل علاوه بر مشارکت در طرح اهدای کتاب برای تجهیز کتابخانه‌های مناطق کم برخودار در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در طول ایام سال مسابقات کتابخوانی را برای اقشار مختلف جامعه برگزار می‌کند.

کد خبر 1001542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha